Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Hej!

Vi har en katt som har fått diagnosen IBD. Du verkar veta mycket om detta förstår jag genom din blogg. Nästan mer än vissa veterinärer som vi träffat.



Har aldrig skrivit till någon via en blogg och vet knappt om jag skriver på rätt ställe. Om du läser detta vore jag jätteglad om du ville maila mig så jag kan få ställa några frågor och kanske få tips om någon kunnig veterinär.



Känns som att vår katts liv hänger på att vi får tag på rätt person som kan hjälpa oss. Hon har varit inlagd på djursjukhus två gånger på kort tid och fått dropp och sondmatning. Nu börjar hon må illa och äta mindre igen.



Vi är mycket oroliga och känner oss utlämnade i detta. Vi älskar vår katt oerhör mycket och vill göra allt som någonsin går för att hon ska må bra igen.



Bästa hälsningar

Anna-Carin

2010-04-25 @ 00:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0